این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

:: اخبار


نمایه مقالات «همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده»در پایگاه های نورمگز، SID و ISC
نمایه مقالات «همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده»در پایگاه های نورمگز، SID و ISC

با توجه به تفاهم نامه علمی همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی با پایگاه مجلات تخصصی نور یا نورمگز، پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) و موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)مجموع مقالات برگزیده‌ اولین دوره همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده در پایگاه‌های علمی بارگزاری گردیده شد.



نشست تخصصی «هم سرنوشتی تمدنی»
نشست تخصصی «هم سرنوشتی تمدنی»

دوازدهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با موضوع «هم سرنوشتی تمدنی» برگزار شد. در این نشست دکتر احد قراملکی رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به بحث لغت‌شناسی هم‌سرنوشتی اشاره کردند و سرنوشت را مترادف با اقبال، بخت، تقدیر، طالع، قدر، قسمت، قضا، مقدر، سرانجام وعاقبت معنا کردند. عبارت‌های «سرنوشت» و «تقدیر» اگر چه اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند اما دارای معانی مجزایی هستند.



نشست تخصصی «کیستی انسان تمدن اسلامی»
نشست تخصصی «کیستی انسان تمدن اسلامی»

سیزهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با موضوع «کیستی انسان تمدن اسلامی» برگزار شد. در این نشست استاد غلامرضا جلالی مدیر گروه تاریخ و سیره سادات بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه اهمیت «احسان» و «محبت» در تمدن‌سازی بالاتر از«عدالت» است، بیان داشتند:وقتی که این دو مولفه در کنارهم قرار می‌گیرند الطافی به وجود می‌آید که تدریجا به شهرسازی تبدیل می شود. در ادامه به مختصات انسان تمدن‌ساز اشاره کرد و افزود: انسان تمدن ساز قدرت حل تضادها را دارد و خودش به دوگانگی دچار نمی‌شود!



نشست تخصصی «ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن»
نشست تخصصی «ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن»

نهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با محوریت ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن برگزار شد. در این نشست دکتر بهزاد عمران زاده عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام به این موضوع پرداختند که تشکیل قرارگاهی ملی با مسئولیت فردی با حوزه اختیارات معاون اول رئیس‌جمهوری را یکی از راهکارهای تسریع در روند اجرای قانون جهش تولید مسکن و پیشبرد برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن دانست و افزود: در صورت تشکیل چنین قرارگاهی می‌توانیم امید داشته باشیم که در دو سال آینده، اتفاقات مثبتی رخ دهد. این قرارگاه پیگیری از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف را به صورت مستمر و شبانه روزی انجام دهد در غیر این صورت بعید است که در آینده پیش رو شاهد اتفاقی جدی در حوزه مسکن باشیم



تیزر




فایل های مورد نیاز

دستور العمل مقاله فارسی
   
دستور العمل مقاله انگلیسی
   
فونت های مورد نیاز

حامیان علمی همایش

پوستر همایش

دریافت گواهینامه

نشانی کانال همایش در پیامرسان ایتا و بله

نشانی کانال دومین همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده در پیامرسان ایتا:
https://eitaa.com/irhfcconf
نشانی کانال دومین همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده در پیامرسان بله:
https://ble.ir/irhfcconf
 

نشست‌های آینده






جهت دریافت لینک نشست به کانال همایش در ایتا مراجعه فرمایید: https://eitaa.com/irhfcconf

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.5.3)